.
Follow Dashboard
rindu janda. hahaha.
Tuesday 3 December 2013 | 0Superstar (s)!

assalamualaikum ??

nak cita niy haa. oky hari niy bosan sangat duduk terperap dalam rumah niy haa. macam apa lgy duk dalam rumah tak buat apa. tetiba ja, ayu mai bilik aku niy haa, 
dy kata : amer mai nak tngok pic hang yang dlm cube tu sat. then aku kata lha : tu dalam fream tu tngok dah jngan pegang. bini aku marah satg. 
lepas dy kata : bini ?? getback ka ??
aku : silap janda aku. hahaha
lepas oh.. nak ambik balik
aq pon ambik lha, then tetiba ja rindu dy tu. erm :( imissyou
nak cita banyak kenagan best dengan dy. walau pon ada yg menyakitkkan hati aq. tapi aq takpernah pon bgy tau dy. sebab ?? 

aku tau aku bukan lelaki yang boleh ceriakan dia selalu. dan aku dah banyak sakitkan hati dia. aku taklayak untuk dia. setia menyangi aku, setiap masa, setiap detik, setiap saat. dia sikit pon taksama macam fiqa yang selalu abaikan aku :')

erm, nak cita pasai tolong antaq khai p jusco niy, aduih, memang malang lha, first aku aq hantar, oky lha hantaq. dah hantar mesti lha kena p ambik, dalam masa yang sama boleh lha tngok syakilla sat :\. hahaha apa lha aq niy kan ??

erm takpa lha. call aq time aku duk masak, oky. time tu single kan ?? memang aku ingat takmau angkat lha. tetiba teringat dekat amnan, dy kata malam tu takdak spa nak hantaq dy. aku pon dengan niat nak tolong pon angkat lha.
bila angkat ja, sora khai. then aku kata lha, tunggu aku makan sat. padahal aku tngah masak, malu nak gtw kata aku tngh masak >:O. p lha hantaq khai, then khai tnya. rokok sapa dlm raga tu.
aku kata lha, rokok abg aku kot, sebab aku p dekat depa. wallet apa semua takbawak. then balik tu yang paling aku sedih tu.

aku pakai 501 baju evisu. nak double R arai dua bijik. lepastu, sampai ja. khai nak balik naik bas. aduhh sakit kulit aa. takpa lha bukan selalu. naik p kedai game, terjumpa janda aku. hahahah, oky abaikan yang tu. erm, khai minta 4 kupang nak balik naik bas. erm, aku pon bgy lha 7 kupang. kesian punya pasai. 

dah taklarat nak tiap dah niy. xP hahaha. imissyou syakilla binti ahmad saidi :*


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Navigation : Hover The Image !

Assalamualaikum :) You've stuck in my world. amer second owner of this blog. Owner lama dah merajuk :b Thanks for visited! Be nice here and no HARSH words! copycats not allowed here. Thank you :)


Look here

silent reader[s]
3284 visiters visited this blog


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!

Twitter ! :*